HTML

ordibator

A blog Dávidka és szülei mindennapjairól próbál egy-két mondatban beszámolni, de egyes esetekben apukája nem rejti véka alá véleményét közvetlen illetve tágabb környezetükről.

Friss topikok

Baba első nyaralása

2008.06.16. 07:58 jébé

Több mintkét hete jöttünk haza Dávidka első nyaralásából, hát nem jeleskedtünk(tem) a blog-írással. A nyaralás pedíg érdekes volt. Siófok, Aranypart, Hotel Magistern****(?), egy SZOT-üdülő lehetett vmikor, s a Szécheny-terv jóvoltából csináltak egy Wellness épületet, így lett a négy csillag. Háát nem csak ez teszi a csillagokat. A személyzet nagyon rendes volt(direkt nem kedveset írtam), mert bár egy rendes szoba áráért egy apartmant kaptunk, így Dávidkának külön szobája volt, de például köszönni senki nem tudott. A reggeli nem volt rossz, de az esti svédasztal, maximum A,B menünek felelt meg. Mégis a legérdekesebb az ötödik ememleten lévő fitnesszterem volt. Egy régi padlószőnyeges(cirka húsz-harminc év), panel-radiátoros szoba pár szobabiciklivel, lépcsőzőgéppel, kondigéppel, amúgy teljesen kopár, szakadt(bocs). Mindezt elképzeli az ember, s ekkor robban a bomba, mert elé tárul a Balaton egyik legszebb, legdrágább látványa. Az valami gyönyörű, az egész szoba a Balaton felé néz. Utoljára egy éve volt ilyen gyönyörű látványban részünk, a Ramadában (ott az egész hotel profi, s szép). A baba még a mamája pocakjában volt. Szóval érdekes egy szálloda volt, bár nagyon olcsón mérték a négy napot, ez is volt a célunk, a babát szoktassuk az utazáshoz, s erre pont megfelelt. Másik célunk Dávidka első uszodáztatása volt, s leginkább ez volt a fő szempont a hotel kiválasztásánál, tudniillik hogy legyen gyerekpancsoló. A "project" ezen része nagyon jól sikerült, Dávidka imádta a medencét, kis játékaival egész sokat elszórakozott, mi is tudtunk egy keveset úszni, szaunázni, jacuzzizni. (apa már nagyon várta)

Sajnos a nyaralás egésze mégsem a várakozásaink szerint alakult, illetve gondoltuk, hogy Tutu nem fog rögtön örülni a vátozásnak, de hogy egyáltalán nem fog enni, s hogy ennyire kibillen a hangulata, azért így fárasztó volt. Nem baj, azért voltunk Siófok belvárosában (kb. öt-hat km. oda-vissza:sport), gixivel(autónk) Zamárdiban( itt mekkorát strandoltunk, ja és Tutu első fürdése a balcsiban), szóval azért egész jól sikerült a nyaralás, de még szoktatni kell Dávikát egy nagyobb, s hosszabb utazás elött.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.