HTML

ordibator

A blog Dávidka és szülei mindennapjairól próbál egy-két mondatban beszámolni, de egyes esetekben apukája nem rejti véka alá véleményét közvetlen illetve tágabb környezetükről.

Friss topikok

már megint szélvihar

2008.03.25. 15:33 Dávidkamama

Én nem tudom mi van ezzel az időjárással, gyakorlatilag olyan szél van állandóan, hogy a kis mindenre érzékeny Dávidkát nem lehet kivinni. Meg hát senki se szereti, ha az arcába fúj a szél, még ha jó melegen be is van bugyolálva. Ő ráadásul azt se szereti, ha melege van... szóval egy szó mint száz, ráhúztam az esővédőt a babakocsira (Juliska (R)) és így nem fújt be a szél egyáltalán. Csak az én arcom+kezem fagyott le, viszont sétáltam egy jót, jól esett.

Vittünk apának FIIINom húsvéti sonkás szendvicset ebédre, nagyon örült. Dávidka nagyon elemében volt a boltban, az összes vevőnek pápázott, üldögélt a pulton, táncolt a Timivel, úgy örülök neki, hogy egyre barátkozóbb. Bent voltunk egy órát a boltban, aztán Dávidka aludt egy fél órát a kocsiba, de sajnos nagyon nyűgös volt mikor hazaértünk, úgyhogy leraktam még, már alszik háromnegyed órája.  

Holnap jönnek Millimolliék, csapunk megint egy babázós napot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ordibator.blog.hu/api/trackback/id/tr19396070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása